Meg Blackburn Losey – Niezwykłe dzieci naszych czasów

niezwykle-dzieci

„Bardzo pragnę, aby ta książka obudziła świadomość i przyniosła wsparcie rodzicom, nauczycielom, opiekunom, wychowawcom, a nawet pracownikom służby zdrowia. Przede wszystkim ma jednak służyć ona dzieciom naszych czasów, które nie otrzymują tego, czego potrzebują. […] Oto życie podsuwa nam – w postaci przyszłych pokoleń – możliwość zmieniania naszego świata na lepsze, a my w ogóle tego nie zauważamy. Dzieci naszych czasów przynoszą nam klucze do sekretów życia i tego, co jest poza nim, a my ryglujemy drzwi. Gdzie my mamy rozum? Wcześniejsze pokolenia przekazywały sobie naukę, że dzieci powinno być widać, ale nie słychać. Teraz jednak, bardziej niż kiedykolwiek przedtem, to my powinniśmy słuchać dzieci. W toku naszej ludzkiej ewolucji dzieci naszych czasów stanowią pomost do wyższej świadomości, ba, od nich zależy wręcz przyszłość naszej planety. Czy zdołamy dokonać skoku naprzód, uświadamiając sobie, że owe dzieci mogą nas wprowadzić daleko poza dzisiejszy sposób postrzegania rzeczywistości i ukazać nam nowe, ekscytujące rejony świadomości i nowe możliwości. Naszym zadaniem, jako ich wychowawców, opiekunów czy krewnych, jest zauważenie tych dzieci i zrobienie dla nich czegoś. Musimy porzucić dawne schematy i otworzyć nasze serca, umysły i dusze na to, czym mogą się z nami podzielić dzieci naszych czasów.”

Fragment książki

        Chciałbym przybliżyć wam tą książkę, ponieważ uważam, że jest ona jedną z najbardziej wartościowych, odnoszących się do naszej teraźniejszości oraz przyszłości książek, na które warto zwrócić uwagę. Opisuje ona zjawisko fali narodzin niezwykłych dzieci, które trwa już od jakiegoś czasu, przy czym obecnie odnotowuje się znaczący wzrost częstotliwości przybyć tych cudownych istot na nasz świat. Zgłębia ona fenomen takich dzieci, dokładnie przedstawiając ich historię, a także daje nam do zrozumienia jak potężny potencjał przeprowadzenia pozytywnych zmian na świecie przynoszą one ze sobą. Ich pobytowi wśród nas przyświeca wzniosły cel, a jest nim – przypomnienie nam o istocie miłości, o tym kim jesteśmy naprawdę, oraz o tym, że ludzka natura jest czymś o wiele większym niż nasze człowieczeństwo.

Jest co najmniej kilka powodów, dla których warto promować tą lekturę. Warto to robić, ponieważ ciągle mamy do czynienia z bardzo niską świadomością społeczną, opisanego w książce zjawiska. Wielu młodych rodziców wychowuje dzisiaj takie cudowne istoty, zupełnie nie rozpoznając jeszcze ich wyjątkowości. Ze względu na ich zaawansowanie duchowe, emocjonalne i intelektualne, inaczej przebiegają u nich procesy myślowe, przez co dzieci te wymagają zgoła odmiennego podejścia wychowawczego, w którym trzeba zastosować całkiem nowe wzorce i normy. Dlatego tak ważne jest, aby rodzice i opiekunowie takich dzieci potrafili przede wszystkim rozpoznać niezwykłość swojego dziecka, a także nabyć wiedzę i świadomość, dzięki której będą w stanie wspierać i pomagać mu w rozwoju talentów i darów, które w sobie nosi.

Po tą książkę powinny sięgnąć także osoby, które nie maja przekonania co do tego, że naszą Planetę czeka świetlana przyszłość. Opisywane w niej zaawansowane ewolucyjnie dzieci są zwiastunami naszej przyszłości – tego co będzie reprezentował człowiek przyszłości, a ich wrażliwa i oparta na bezwarunkowej miłości natura pozwala wierzyć w piękne przeznaczenie naszego świata. Jak opisuje to inny ekspert od tych niezwykłych dzieci, pisarka i terapeutka Doreen Vitrue : „W związku z pisaniem książki „Kryształowe Dzieci”, przeczytałam setki stron nadesłanych mi przez ludzi wychowujących i uczących te niezwykłe dzieci. W miarę jak przeglądałam wyniki sondażu, zdarzyły się dwie rzeczy. Po pierwsze, czułam jak moje serce wypełnia miłość i wdzięczność. Samo czytanie tych historii było niczym przebywanie w obecności potężnych aniołów! Byłam w stanie ekstazy z powodu samej obecności tych zadziwiających dzieciaków na naszej planecie, zarazem odczuwając zapewnienie co do naszej przyszłości. Bóg nie zsyłałby tego szczególnego rodzaju ludzi na Ziemię, gdybyśmy istnieli w ostatniej fazie istnienia jako cywilizacja  czy planeta„.

Przede wszystkim warto promować książkę ze względu na te cudowne dzieci. Te piękne, mądre, stare dusze przybywają po to, aby pomóc nam w naprawie naszego świata. Powinniśmy zapewnić im w dojrzały i odpowiedzialny sposób opiekę oraz warunki, które pozwolą im zrealizować cel, dla którego tutaj są. Ważne jest abyśmy mieli świadomość tego przed jakim stoimy wyzwaniem, a także w jaki sposób możemy im pomóc. Ta książka nadaje się do tego idealnie.

hands-glowing-earth

O KSIĄŻCE

Meg Blackburn Losey jest pisarką obdarzoną darem intuicji medycznej. Prowadzi praktykę uzdrawiania w wielu krajach. Częścią jej pracy jest wygłaszanie prelekcji oraz organizowanie warsztatów na całym świecie. Podczas swojej kariery zawodowej wielokrotnie spotykała niesamowicie uzdolnione dzieci, które za każdym razem zaskakiwały ją czymś nowym, przez co jak sama przyznaje, musiała niejednokrotnie zmieniać i poszerzać swoje postrzeganie rzeczywistości oraz życia. Świadomość istnienia dzieci kryształowych pojawiła się u niej w 1999r, kiedy przyszła na świat jej wnuczka. Jak sama mówi: „Kiedy zdałam sobie sprawę, że moja wnuczka nie jest osamotniona w swoim darze i że jest wiele dzieci podobnych do niej, moja ciekawość przerodziła się w pasję zgłębiania niezbadanych rejonów rzeczywistości”.

Informacje znajdujące się w tej książce są wynikiem jej doświadczenia, nabytego podczas sesji uzdrawiania oraz współpracy z takimi dziećmi, a także wywiadów i wypowiedzi profesjonalistów, którzy nie tylko zdają sobie sprawę z istnienia owych dzieci, ale również na co dzień z nimi pracują. Muszę zaznaczyć, że czytelnikom, dla których definicja rzeczywistości kończy się na tym co rejestruje ich pięć zmysłów (typowe oparte na logice trójwymiarowe postrzeganie rzeczywistości), często wiedza oraz historie opisane w tej książce będzie mogły wydawać się nierealne, szokujące i zaprzeczające wszelkiej logice. Sama autorka świadomie odnosi się do tego mówiąc: „W niektóre z przedstawionych w tej książce historii z pewnością trudno ci będzie uwierzyć, inne na pewno zmuszą cię do poszerzenia twego poglądu na rzeczywistość. Moim skromnym zdaniem, to dobrze! Ja też nie wierzyłam w opisywane tu idee i zdarzenia, dopóki nie spotkałam się z nimi, a co więcej, dopóki sama nie doświadczyłam ich prawdziwości we własnym życiu. Czasami życie stawia przed nami zadanie zmiany dotychczasowych przekonań i spojrzenia w oczy prawdzie takiej, jaka jest, a nie jaką chcielibyśmy widzieć”. Zawsze gdy coś narusza naszą „bezpieczną strefę” codziennej rzeczywistości, jesteśmy skłonni stawiać temu opór i zamykać swoje umysły, ponieważ nieznane może budzić lęk. Dlatego radzę zapoznać się z tym materiałem z otwartym sercem i umysłem, stawiając sobie za cel poszerzenie własnej świadomości. Jeszcze raz warto przypomnieć, że nie każde dziecko wykazuje opisywane tu cechy; tak jak w przypadku ewolucji biologicznej, populacja rozwija się nierówno i dopiero po pewnym czasie nowe cechy stają się normą”.

Celem tej książki jest przyczynienie się do tego, aby świat zaczął w końcu zauważać takie dzieci, a także, aby dorośli przestali patrzeć na takie dzieci przez pryzmat starych wzorców. Dzięki tej lekturze dowiemy się jak można rozpoznać cechy takiego dziecka. Znajdziemy w niej mnóstwo wskazówek dotyczących tego jak takim dzieciom zapewnić opiekę oraz zachęcić je do ujawniania swoich darów. Szczególnie przedostatni dział książki „Jak możemy pomóc?” jest bogaty w tego typu informacje. Są tam takie kategorie jak: rozwiązania społeczne, komunikacja, środowisko domowe, zajęcia, kontakty z innymi, sugestie dietetyczne. Ostatni – trzynasty rozdział – „Rozwiązania w szkole” jest szczególnie wartościowy dla osób, które są z zawodu nauczycielami. Równie ważne są sugestie autorki dotyczące tego jakich błędów nie popełnić podczas wychowywania takiego dziecka. Jeżeli dzieci nie są wspierane, zachęcane i akceptowane to szybko zapominają o wiedzy, którą noszą w sobie. Najpóźniej w wieku pięciu-sześciu lat tworzą zapory energetyczne wokół siebie, przez blokowany jest strumień informacji napływający do nich. Zanikają wtedy oznaki podwyższonej świadomości, a ich dary i talenty przechodzą w niepamięć.

ZMIANY EWOLUCYJNE

Dlaczego właśnie teraz mamy do czynienia z falą narodzin tych cudownych istot? Jak już opisywała to autorka w swojej starszej książce: „Piramida światła: Przebudzenie do wielowymiarowej rzeczywistości”, nasza struktura genetyczna oraz pole energetyczne, nieustannie dążą do ewolucji w kierunku swojej pierwotnej postaci, którą jest czyste światło – to samo, które jest naszym Źródłem. Pamięć zawarta wewnątrz naszej istoty jest tym motorem napędowym ewolucji, który prowadzi nas z powrotem tam, skąd pochodzimy.

8119719Właśnie teraz znajdujemy się w okresie kiedy nasza ewolucja zaczęła szybko postępować do przodu, co wiąże się z dużymi zmianami w naszym DNA. U coraz większej ilości ludzi DNA zaczyna się zmieniać, przez co ewoluuje coraz szybciej. „Kiedy przekształca się DNA w organizmie jednej, dwóch, a potem coraz większej liczby osób, w końcu przychodzi czas, gdy w naturze nastaje nowy konsensus. Wielu nazywa ten moment masą krytyczną – w owym momencie dany kierunek ewolucyjny staje się normą. Świadomość także osiąga swoją masę krytyczną Wraz z naszym rozwojem fizycznym rozwija się w nas funkcja świadomości. Z ewolucyjnej perspektywy rozwój ten postępuje błyskawicznie. Nie chodzi o to, ze nasze dzieci ujawniają pewne aspekty wyższej świadomości; zaczynamy obserwować, nawet u dorosłych, funkcjonowanie na poziomach świadomości, o których jeszcze parę lat temu w ogóle się nie słyszało. Dzieci przychodzące na świat w wyniku postępu ewolucji zjawiają się więc z nowymi, bardziej zaawansowanymi wzorcami komunikacji w DNA”.

W książce znajdziemy kilkustronicowy opis tego co dzieje się obecnie z ludzkim DNA – m.in opis pojawienia się nowych wzorców DNA, które umożliwiają odmienne sposoby komunikacji. Wyjaśniono również sposób w jaki nowe układy informacji genetycznej tworzą określoną matrycę energetyczną, nowe pole energii pomiędzy „nogami drabiny” struktury DNA. Ogólnie autorka zawarła tutaj mnóstwo wprowadzających informacji, z którymi powinny się zapoznać osoby chcące pojąć jak przebiega energetyczna strona przebudzenia, ewolucji ludzkiej świadomości. Poza wiedzą o DNA jest tutaj również bardzo dużo wiadomości o związku świadomości z DNA i energią, a także sporo informacji na temat ludzkiego pola energetycznego.

 

CHARAKTERYSTYKA DZIECI

Tym co od razu rzuca się w oczy jest fakt, że dzieci nowych czasów wyróżniają się fenomenalną wiedzą, świadomością i intuicja. Ich zasób uzdolnień jest wręcz nieograniczony. Dzięki swojej świadomości są w stanie pozyskiwać instynktownie informacje na temat głębi życia oraz tego co się dzieje poza czasem. Porównując z poprzednim pokoleniami, dzieci obecnych czasów nie potrzebują wielu pośrednich etapów w systemie komunikacji się ze wszechświatem. Dzięki temu mogą się one komunikować z nim w sposób bardziej dynamiczny i bezpośredni. Ich pola energetyczne są strukturami żywej energii, funkcjonując przy tym jak nadajniki i odbiorniki. Autorka porównuje to do stale włączonego radia, które odbiera wszystkie stacje naraz. Ich struktura DNA sprawia, że są nadwrażliwe na uczucia – własne oraz otoczenia. Przy wspieraniu ich darów, dzieci te osiągają fantastyczne wyniki na polu nauki i sztuki. Widzą świat i życie zupełnie inaczej – na o wiele głębszym poziomie – niż nasze społeczeństwo. Przeczą one wszelkim granicom behawioralnym i psychologicznym, kwestionując wszystkie systemy oraz przekonania, w których nasze społeczeństwo ugrzęzło. „Dzieci naszych czasów nie tylko mają misję nauczania nas o wyższej rzeczywistości z perspektywy swojej niewinności i jasnego postrzegania prawdy, są również przyszłością naszego świata. Jeżeli będziemy zwracać na nie uwagę, ludzkość może zmienić destrukcyjny kierunek, w jakim teraz zmierza, i wkroczyć na drogę prowadzącą do znacznie doskonalszej, szerszej rzeczywistości, nastawionej do życia całościowo i zapewniającej najwyższe dobro wszystkim ludziom”. Jesteśmy obecnie w trakcie zmiany energetycznej Planety. Dzieci naszych czasów przybywają już z nową, wyższą energią. Są uosobieniem przyszłości naszej Planety. Pomagają dla całej ludzkości osiągnąć na Ziemi wysokowibracyjną masę krytyczną energii miłości, która jest niezbędna do dokonania cywilizacyjnego przeskoku ewolucyjnego.

W rozdziale „Nieporozumienia Medycyny” znajdziemy dokładne wytłumaczenie tego dlaczego niektóre z tych dzieci rodzą się z upośledzeniami fizycznymi, umysłowymi czy emocjonalnymi. Świat medyczny nie odkrył jeszcze na jakiej zasadzie funkcjonują w ludzkim ciele pola energetyczne. Medycyna nie jest w posiadaniu instrumentów, które umożliwiłyby pomiar tych subtelnych energii. Nie uwzględnia ona powiązań elektromagnetycznych wewnątrz oraz w otoczeniu organizmu. Przyczyną pozornego upośledzenia dziecka są pewne anomalii w powiązaniach energetycznych w obrębie mózgu. Pomimo tego, że elektroencefalogram (EEG) mierzy elektryczne reakcje w mózgu, to nie jest on w stanie zarejestrować tego typu aktywności. Szeroko został omówiony temat problemu z myśleniem linearno-logicznym, autyzmu, ADD i ADHD.

W książce szczegółowo opisano każdy z rodzajów dzieci na nowy świat. Na przestrzeni ostatnich dziesięcioleci występowały i wciąż przebiegają fale narodzin tych dzieci. Ze względu na różnice w polach energetycznych (co przekłada się na osobowość, charakter, zdolności itd), oraz przedział czasowy, w którym fala narodzin miała miejsce – dzieci te wyszczególnione zostały na różne grupy. Autorka skupiła się na na młodszych generacjach dzieci naszych czasów, przez co w książce pominęła generację dzieci indygo (zaczęły się one pojawiać już pod koniec lat 50tych (pionierzy rewolucji hippisowskiej), przy czym główna fala przypada na lata 70te i początek lat 80tych. Wyróżniają się bezkompromisową i buntowniczą naturą. Ich głównym zadaniem jest zakwestionowanie i obalenie całego fałszywego systemu, w obrębie którego dziś żyjemy.) Na końcu każdego rozdziału poświęconego danej grupie dzieci, autorka wymieniła kilkadziesiąt cech umożliwiających ich rozpoznanie.

KRYSZTAŁOWE DZIECI

Pierwszym szczegółowo opisanym przez autorkę typem dzieci naszych czasów są kryształowe dzieci. Są one całkiem nowym zjawiskiem na Ziemi, ponieważ zaczęły przybywać mniej więcej od roku 1997. Ich nazwa pochodzi od szerokiego spektrum kolorów ich pól energetycznych, które najczęściej mają odcienie barw kamieni szlachetnych, przez co tworzą wspaniałe tęcze różnokolorowego światła. Ich oczy są przeważnie (choć nie zawsze) koloru błękitnego. Od samego początku swojego pobytu na Ziemi mocno się wyróżniają. Emanuje od nich wielki spokój i moc. Charakteryzuje je mocno rozwinięta intuicja oraz świadomość swoich uczuć. Zdumiewa ich wrażliwość oraz biegłość w odczuwaniu i posługiwaniu się energią. Odbierają i czują wszystko czego doświadczają w swoim wnętrzu osoby z ich otoczenia. Czują energię ludzkich emocji, motywacji i intencji. Są bardzo empatyczne – współodczuwają ból emocjonalny czy fizyczny, drugiego człowieka. Z tego powodu zawsze starają się rozwiązywać wszystkie konflikty wokół siebie. Wyróżniają się wysoką inteligencją, ich półkule mózgowe są bardzo dobrze zrównoważone.

crystal child

Kryształowe dzieci przychodzą na świat z silnym poczuciem celu życiowego. Otwarcie mówią one o tym, że są tutaj aby wskrzesić na nowo w ludzkości bezwarunkową miłość oraz pomóc w zbudowaniu pokoju na świecie poprzez zaimplementowanie idei i poczucia jedności w kolektywnej ludzkiej świadomości. Dzieci te będą budować przyszły system, który będzie oparty na wolności i pokoju. Tym co chyba najbardziej zdumiewa w tych dzieciach są rozwinięte zdolności parapsychiczne. Zręcznie posługują się one intuicyjnym, szóstym zmysłem. Ich świadomość jest wielowymiarowa, dzięki czemu potrafią one sięgać poza zasłony naszej trójwymiarowej rzeczywistości. Mają one pełny kontakt ze światami eterycznymi, znajdującymi się poza naszym wymiarem. Dzięki nawiązywaniu kontaktów z innymi światami, pojawia się w nich głęboka wiedza dotycząca egzystencji i życia. Otwarcie mówią o swoich kontaktach z aniołami i eterycznymi przewodnikami. Przychodzą one na świat z wielkim potencjałem uzdrawiania. Potrafią dokonywać imponujących uzdrowień w zupełnie naturalny i subtelny sposób – poprzez dotyk, spojrzenie oraz na odległość. Często zachowują również pamięć z poprzednich wcieleń. Gdy tak sobie czytałem zamieszczone w książce fragmenty wypowiedzi takich dzieci, z którymi miała okazję współpracować autorka, to byłem pod wielkim wrażeniem mądrości tego co te dzieci przekazują. Język oraz głębia tego co mówią daleko odbiega od poziomu świadomości przeciętnie znanych nam dzieci w wieku 4-8 lat.

Przez swoją wyjątkowość dzieci te często nie znajdują zrozumienia oraz wsparcie w swoim najbliższym otoczeniu. Często są ignorowane, traktowane z góry, co powoduje, że zaczynają głęboko ukrywać swoje uczucia, zamykać się w sobie. Ich wrażliwość sprawia, że łatwo jest uszkodzić ich pole energetyczne – najczęstszą tego przyczyną jest zwyczajny brak świadomości ludzi z ich otoczenia. Ci ludzie często na siłę starają się je wpasować w ciasne ramy społecznych norm i oczekiwań, przez co nieświadomie wyrządzają im krzywdę. Również faszerowanie ich lekami nie jest dobrym rozwiązaniem, ponieważ lekarstwa stępiają w nich świadomość swojej odmienności, co prowadzi do ich zniechęcenia i zaprzestania korzystania ze swych darów. W ten sposób mogą się pojawić w nich zaburzenia samooceny, depresja i poczucie braku własnej wartości.

Z racji tego, że współczesny sposób wychowywania nie uwzględnia poziomów świadomości tych dzieci, trzeba wobec nich zastosować całkiem nowe, odmienne wzorce – m.in przestać wywierać presję społeczną. Gdy się od tego zacznie to dzieci mogą stać się tym kim są naprawdę, ujawniając swoje uzdolnienia i dary z jakimi do nas przybyły.

GWIEZDNE DZIECI

Gwiezdne dzieci to najmłodsza grupa dzieci, która od niedawna przybywa na naszą Planetę. Są one jeszcze bardziej zaawansowane genetycznie i ewolucyjnie. Ich pola energetyczne są dostrojone z wielką precyzją. Pola te są wypełnione płynącą rzeką świetlistych częstotliwości, które uczą i stale odnawiają zasoby dziecka. Dzieci te posiadają wręcz fenomenalną inteligencję, wybitne zdolności intuicyjne oraz w pełni opanowane zdolności uzdrawiania energią. Mają umiejętność widzenia aury oraz pól energetycznych innych ludzi. Na podstawie odczytu tych pól potrafią trafnie diagnozować choroby w ciele fizycznym. Przychodzą na nasz świat z darem telepatii i jasnowidzenia. Wyróżnia je także myślenie wielotorowe. Mają zdolność dokonywania zdumiewających przeskoków logicznych, polegających na odnajdywaniu w mgnieniu oka rozwiązania na postawioną hipotezę. Ich umiejętność przetwarzania mnóstwa informacji jest wręcz porażająca. Z boku wygląda to tak jakby „ściągały” skądś duże porcje informacji. Posiadają wiedzę na przeróżne tematy, pomimo tego, że nigdy się nie uczyły w szkole o tym.

17575_1292569707395_1024842894_899472_1112726_nGwiezdne dzieci mają jeszcze bardziej rozwiniętą świadomość wielowymiarowości niż kryształowe dzieci. Potrafią przemierzać wielorakie rzeczywistości oraz nawiązywać kontakty ze świetlistymi istotami spoza naszego wymiaru. Ich rozszerzona percepcja pozwala im dostroić się na postrzeganie istot pozaziemskich oraz eterycznych. Zachowują również często pamięć z życia na innych planetach – mówienie o tym sprawia im wielką frajdę. Autorka, która miała wielokrotny kontakt z takimi dziećmi uważa, że uwielbiają one rozmawiać na takie tematy jak: fizyka kwantowa, rzeczywistości wielowymiarowe, podróże poza ciałem, równoległe wszechświaty, stosunki harmoniczne, tunele czasoprzestrzenne itd. Wg niej w przyszłości te dzieci podzielą się z nami nowymi technologami oraz całkiem nowym zrozumieniem nauk ścisłych. Zadziwia ją łatwość z jaką dzieci rozumieją najbardziej zawiłe zasady naukowe, które trudno pojąć dorosłym. Polecam znajdujące się w książce opisy kontaktu Meg Losey z takimi dziećmi.

„Gwiezdne dzieci są cudownymi istotami. Mają nie tylko niecodzienne uzdolnienia intelektualne i parapsychiczne, ale również pojmują znaczenie duchowej łączności ze Źródłem oraz ze wszystkim, co istnieje. Łączą je pewne wspólne spostrzeżenia duchowe i uwielbiają zgłębiać związki między fizyczny, metafizycznym i duchowym aspektem bytu. Gwiezdne dzieci często odczuwają przemożną potrzebę pomagania ludziom w rozbudzeniu się, by zrealizować swój najwyższy, najlepszy potencjał. Chcą też zmienić świat na lepsze. Poprzez współczucie i akty dobroci, starają się budować pokój. Pracują nad uzdrowieniem Ziemi i wyczuwają energie planetarne. Gdy ktoś zechce ich słuchać, z zachwytem rozprawiają o rodzinie, jaką mamy wśród gwiazd. Posiadają one inteligencję i zrozumienie wszechświata, dzięki którym kiedyś wniosą do naszej rzeczywistości nowe, ekscytujące technologie. Owe technologie będą funkcjonowały w symbiozie z planetą i okażą się wielkimi krokami naprzód w podnoszeniu komfortu życia całej ludzkości. Gwiezdne dzieci nie są żadnym kuriozum, tylko normalnym etapem naszego procesu ewolucyjnego. Są zwiastunami nowych, jeszcze bardziej zaawansowanych intelektualnie istot ludzkich”.

DZIECI OKRESU PRZEJŚCIOWEGO

Dzieci okresu przejściowego to grupa istot, która pojawiła się na Ziemi po fali przynoszącej dzieci indygo oraz przed nadejściem dzieci kryształowych. Okres ich przybycia datuje się mniej więcej na lata 1985-1992. Przyszły one na świat z wymieszaną energią tych obu różnych ewolucyjnie typów dzieci. Posiadają pewną ilość energii indygo (np  mają naturę buntownika, łatwo rozpoznają, że narzucone przez społeczeństwo schematy i paradygmaty są całkowicie błędne, mają silne poczucie potrzeby obalenia panującego systemu). Pewna część ich pól energetycznych funkcjonuje identycznie jak u dzieci kryształowych. Z tego powodu są podobnie wrażliwe i uzdolnione. Posiadają również niektóre cechy gwiezdnych dzieci. Część z tych dzieci jest bardzo bystra oraz posiada rozległą wiedzę na temat rzeczy dziejących się na Ziemi oraz poza nią.

Mogą one posiadać percepcję wielu innych poziomów rzeczywistości oraz kosmiczne poczucie, że na naszej planecie nie wszystko jest w porządku. „To, co widzą i czego doświadczają poza obrębem rzeczywistości trójwymiarowej, jest często tak niezrozumiałe, że wycofują się z kontaktów z rodzinami i rówieśnikami i zamykają się w sobie. Część dzieci okresu przejściowego postrzega rzeczywistość zupełnie inaczej niż większość ludzi. Bez przerwy widzą eterycznych przewodników i anioły”.

Meg Losey zwraca również uwagę na to, że dzieci okresu przejściowego często są osobami zagubionymi w tym świecie (podobnie jak dzieci indygo). Ich odmienność, wrażliwość oraz buntownicza natura może sprawić, że czują się one niezrozumiane i niepasujące do tego świata. Ich okres dorastania przypadał na czas kiedy energia świadomości kolektywnej ludzkość była bardzo niekompatybilna z ich strukturami pól energetycznych. Przy ich wrażliwość często kończy się to tak, że ich życie schodzi niestety na złe tory.

PIĘKNE MILCZĄCE

W „Niezwykłych dzieciach naszych czasów” jest także mowa o wyglądających na pierwszy rzut oka niedoskonałych zewnętrznie, wręcz niezdolnych do funkcjonowania dzieciach. Mogą one się zaliczać do dzieci kryształowych lub gwiezdnych. Mogą też zawierać kombinację wielu różnych ewolucyjnie wzorców energetycznych. Wg autorki reprezentują one przyszły typ ewolucyjny świadomości ludzkiej, z tym, że na poziomie fizycznym przejawiają one pozorną dysfunkcję. Przeszły one do egzystencji na poziomie czystej świadomości, stając się zdolnym do wielowymiarowego komunikowania i egzystowania. Ich świadomość rozciąga się daleko poza fizyczne ciało, swobodnie wędrując przez różne obszary rzeczywistości.

wielowymiarowosc

Pomimo, że przez swoją fizyczną ułomność i ograniczenia, wydają się pozornie nie wiedzieć ani umieć wiele, to przejawiają mądrość i czystość serca, przechodzącą ludzkie zrozumienie. Samym swoim byciem uczą nas na czym polega czysta, bezwarunkowa miłość. Chociaż wychowywanie takich dzieci wydaje się wielkim wyzwaniem, w rzeczywistości ich obecność jest prawdziwym darem dla świata. Autorka przez wiele lat miała styczność z takimi dziećmi. Opisała bardzo obszernie trzy przypadki takich dzieci – Williama, Lorrin i Briana. W większości przypadków komunikacja z takimi dziećmi odbywała się na poziomie telepatii.

MĄDROŚĆ DZIECI

Na zakończenie chciałbym zacytować kilka wypowiedzi jednego z tych niezwykłych dzieci – Nicholasa M.Tschense (Mam nadzieję, że wydawcy tej książki nie będą mieć mi za złe, że tak często cytuję jej treść 🙂 ). W książce przytoczono wiele wypowiedzi różnych dzieci, dzięki czemu możemy się przekonać o ich wyjątkowość oraz niezwykłym wglądzie. Nicholas jest również autorem przedmowy w książce. Już w wieku 4 lat zaczął dzielić się ze światem swoją wiedzą, płynącą z głębi serca.

 „Kiedy natura będzie czuć naszą miłość, będzie nam dalej udzielać wspaniałej nagrody w postaci życia, które może trwać. Uzdrowienie przychodzi z natury i medytacji. Medytacja to właściwa odpowiedź. To ona przynosi najdonioślejszą wiedzę. Jest wypożyczalnią uniwersalnej inteligencji, z której możemy korzystać. Inteligencja oferuje nam wszystko, czego szukamy. Można tu znaleźć wszystko, Tak więc następnym razem gdy zechcecie włączyć telewizor, a sami się wyłączyć, zamiast tego pomedytujcie, żeby właśnie się podłączyć do swojej nieskończonej mocy i potencjału uzdrawiających sił.[..] Jedyną siłą scalającą wszelką materię jest miłość. Miłość jest głosem nowych dzieci. Otóż my, dzieci kryształowe i gwiezdne, chociaż możemy sprawiać wrażenie wszechstronnie uzdolnionych, potrzebujemy, aby świat umiał nas głęboko słuchać – wtedy możemy utwierdzić się w naszych dążeniach oraz najskuteczniej przyczyniać się do przemian.[…] Czy nie dostrzegacie, że jesteśmy tu nie dla naszych własnych celów, ale dla celu, który dotyczy wszystkich. To przebudzenie jest konieczne, ponieważ do ocalenia Ziemi potrzebna jest masa krytyczna ludzi z wibracją czystej miłości, która wejdzie z Ziemią w rezonans. My, nowe dzieci, jesteśmy tu po to, aby wam pomagać w tej przemianie.”

Nicholas M. Tschense
Nicholas M. Tschense

2 komentarze

  1. Pingback: Niezwykłe dzieci |

  2. Pingback: Pozytywna apokalipsa – linia czasowa wzniesienia, cz.3 |

Dodaj komentarz

Twój adres e-mail nie zostanie opublikowany. Wymagane pola są oznaczone *